بله، به چند راه مختلف امکان دارد.

  1. با توجه به اینکه محصول می‌­تواند بر اساس نیاز مشتری تولید شود امکان این وجود دارد که با تغییراتی که در ساختار یک محصول بوجود می‌­آید یا تغییر در جنس مواد اولیه آن می‌­توان محصول را ارزانتر خرید.
  2. خرید در حجم بالا می‌­تواند گزینه دیگری باشد که می­‌توان یک محصول را ارزانتر خرید. از آنجایی که تولید در حجم بالا برای یک محصول هزینه­‌های سرباری محصول را کاهش می‌­دهد می­‌توان محصول را ارزانتر تهیه کرد.
  3. خرید به صورت نقدی

از آنجایی که خریدهای نقدی برای شرکت جذاب می­‌باشد هیات مدیره محترم شرکت تخفیفات خاصی را جهت خریدهای شرکت در نظر گرفته و اعمال می­‌نماید.

بله، کلیه محصولات این شرکت بعد از دوره گارانتی خدمات پس از فروش دارد که خریدار می­‌تواند از آن بهره­‌مند شود.
البته کارشناسان ما در بازدیدهای دوره‌­ای که از محصولات خواهند داشت، در دوره گارانتی خدمات را به صورت رایگان و پس از آن نیز با اخذ هزینه خدمات خود را ارئه خواهند نمود.
بله، با توجه به اینکه این شرکت از گروه­‌های کاری تخصصی تشکیل شده است و انجام امور پروژه‌­ها از مرحله مشاوره اولیه تا ساخت، نصب و راه ­اندازی توسط کارشناسان خبره این شرکت به صورت تیم‌­های مجزا انجام می‌­شود تجربه این را داشته‌­ایم که در زمان محدود به طور همزمان شش پروژه راه اندازی بیمارستانی را در دستور کار خود داشته باشیم و همگی در زمان مشخص تحویل شده‌­اند.

این شرکت با ایجاد سه دفتر اصلی در تهران، اصفهان و شیراز پاسخگوی کلیه مشتریان در کلیه نقاط کشور بوده و کارشناسان ما از یکی از دفاتر نامبرده در اسرع وقت پاسخگوی شما خواهند بود.

ارتباط با دفتر مرکزی بخش امور نمایندگی‌­ها پاسخگوی شما خواهد بود.

رویه خرید محصولات